عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه
عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه

ناز کن

ناز کن تا روز و شب غرق تمنایت شوم
تا قیامت شاعر چشمان زیبایت شوم
از ازل زیباترین تصویر دنیا بوده ای
کاش می شد تا ابد محو تماشایت شوم
دوست دارم لحظه ای که دل به دریا می زنم
قایقم را بشکنی تا غرق دریایت شوم
ای تمام آرزو و جملگی امید من
آرزو دارم یکی از آرزو هایت شوم
ای تمام هستی من ای همه دنیای من
کاش من هم گوشه ای از کل دنیایت شوم
در تمام لحظه ها امید فردایم تویی

دوست دارم لحظه ای امید فردایت شوم


نظرات 1 + ارسال نظر
ناشناس دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 http://www.lost300.blogsky.com

سلام خیلی شعرهای قشنگی تو وبلاگت گذاشتی . با اجازتون منم یکی از شعر ها رو میزارم تو وبلاگم . به وبلاگ من هم یه سر بزن ..نظرت هم واسم مهمه . میخوام بدونم راجع به اون کسی که بهش نرسیدم چه نظری داری . البته مایلم همدیگه رو لینک کنیم چون وبلاگت یه جورایی شبیه وبلاگ من هم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد