عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه
عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه

دختر پاک....




دختر پاک نسیمی که هماغوشم بود
در دل دشت گریخت
برگهایی که مرا برگ امیدی بودند دانه دانه همه ریخت

* * *

Don't
walk in front of me,
I may not follow.
Don't walk
behind me,
I may not lead.
Walk beside me
and
be my friend.

جلوی من قدم بر ندار،

شاید نتونم دنبالت بیام.

پشت سرم راه نرو،

شاید نتوانم رهرو خوبی برای تو باشم
کنارم راه بیا و دوستم باش.

....

سلام دوستان خوب من. از نظراتتون نهایت تشکر را دارم. هر مطلب یا عکس یا هر چیز دیگری دارید که ‌‌‌‌‌‌‌‌می خواهید با نام خودتان در این وبلاگ قرار گیرد کافی است برای من بفرستید و من به شما عزیزان قول می دهم که از چیزهایی که شما برایم فرستادید در بهبود این وبلاگ استفاده کنم.

با تشکر از لطف شما.



 
If you live to be a hundred,
I want to live to be
a hundred minus one day,
so I never have to live
without you.
اگر می خواهی صد سال زندگی کنی

من می خواهم یه روز کمتر از صد سال زندگی کنم

چون من هرگز نمی توانم بدون تو زنده باشم

 

A real friend
is one who walks in
when the rest
of the world walks out.

یک دوست واقعی کسی هست که وقتی میاد

که تموم دنیا از پیشت رفته باشند.

 

Love is a pretext

 

سلام، خسته نباشید. از نظراتتون متشکرم. عزیزان در هر زمینه ای مطلب خواستید من در خدمت شما هستم. باز هم نظر یادتون نره. مرسی.

این هم یک سخن زیبا از جوزف آدیسون همراه با ترجمه اش تقدیم به همه ی شما عزیزان.

امری برای انجام دادن،                                                

چیزی برای عشق ورزیدن،

آرزومند چیزی بودن،

این هاست اصول والای خوشبختی.

The grand essentials

 to happiness

 in this life

are something to do

 something to Love

 & Something to hope for.