عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه
عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه

تو به من خندیدی

 

تو به من خندیدی  

 و نمی دانستی  

 من به چه دلهره از باغچه ی همسایه  

                                             سیب را دزدیدم 

 

باغبان از پی من تند دوید   

سیب را دست تو دید  

 غضب آلوده به من کرد نگاه  

 و تو رفتی هنوز  

 سالها هست که در گوش  من آرام آرام  

 خش خش گام تو تکرار کنان  

                                            می دهد آزارم  

 

و من اندیشه کنان  

 غرق این پندارم  

 که چرا  

 خانه ی کوچک ما  

                                سیب نداشت 

 

                        

خواب

دل من می سوزد

 

که قناری ها را پر بستند

 

که پر پاک پرستوها را بشکستند

 

و کبوترها

 

آه کبوترها را ...

 

دل من در دل شب

 

خواب پروانه شدن را می بیند

 

مهر در صبحدمان داس به دست  

                        خرمن خواب مرا می چیند 

                                        پرستوی دلشکسته