عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه
عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه

دلتنگ


وقتی دلتنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوست داره

وقتی ناامید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی
وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه
وقتی دلت خواست از غصه بشکنه به یاد بیار کسی رو که توی دلت

یه
کلبه ساخته

وقتی چشمات تهی از تصویرم شد به یاد بیار کسی رو که حتی توی

عکسش بهت
لبخند میزنه
وقتی جایی نشستی که کنارت خالی بود به یاد بیار کسی رو که توی

اغوشت جا
میگرفت
وقتی به انگشتات نگاه کردی به یاد بیار کسی رو که دستای ظریفش

لای انگشتات
گم می شد
وقتی شونه هات خسته شد به یاد بیار کسی رو که هق هق گریش

اونها رو می لرزوند

 


نظر یادتون نره

 

عشق


سلام دوستان
. امروز یک مطلب قشنگ از نوشته های ارسالی همراه همیشگی این وبلاگ آقا مهدی از اصفهان براتون گذاشتم. امیدوارم لذت ببرید. خودم که خیلی لذت بردم


                         Love

 

Because of you, in gardens of blossoming flowers I ache from the
perfumes of spring.
   I have forgotten your face, I no longer remember your hands;
how did your lips feel on mine?
   Because of you, I love the white statues drowsing in the parks,
the white statues that have neither voice nor sight.
   I have forgotten your voice, your happy voice; I have forgotten
your eyes.
   Like a flower to its perfume, I am bound to my vague memory of
you. I live with pain that is like a wound; if you touch me, you will
do me irreparable harm.
   Your caresses enfold me, like climbing vines on melancholy walls.
   I have forgotten your love, yet I seem to glimpse you in every
window.
   Because of you, the heady perfumes of summer pain me; because
of you, I again seek out the signs that precipitate desires: shooting
stars, falling objects.

 


عشق

 


به خاطر تو
در باغهای سرشار از گلهای شکوفنده
من
از رایحه بهار زجر می کشم !

 

چهره ات را از یاد برده ام
دیگر دستانت را به خاطر ندارم
راستی ! چگونه لبانت مرا می نواخت ؟!

 

به خاطر تو
پیکره های سپید پارک را دوست دارم
پیکره های سپیدی که
نه صدایی دارند
نه چیزی می بیننند !

 

صدایت را فراموش کرده ام
صدای شادت را !
چشمانت را از یاد برده ام .

 

با خاطرات مبهمم از تو
چنان آمیخته ام
که گلی با عطرش !
می زیم
با دردی چونان زخم !
اگر بر من دست کشی
بی شک آسیبی ترمیم ناپذیر خواهیم زد !

 

نوازشهایت مرا در بر می گیرد
چونان چون پیچکهای بالارونده بر دیوارهای افسردگی !

 

من عشقت را فراموش کرده ام
اما هنوز
پشت هر پنجره ای
چون تصویری گذرا
می بینمت !

 

به خاطر تو
عطر سنگین تابستان
عذابم می دهد !
به خاطر تو
دیگر بار
به جستجوی آرزوهای خفته بر می آیم :
شهابها !
سنگهای آسمانی !!

تو می آیی

*
*
*
*
*
*
*

تو می آیی و در باران رگباران

صدای پای نرمانرم تو بر خاک

سپیداران عریان را به اسپندار مذ تبریک خواهد گفت

نثاران رهت از باغ بیداران

شقایقها و عاشقها

چه غم کاین ارغوان تشنه را

در رهگذار خود نخواهی دید.

I LOVE YOU


مهر

سلام به شما دوستان خوبم . بازگشایی مدارس رو هم به همه ی بچه مدرسه ای ها تبریک می گم و امیدوارم که سال تحصیلی خوبی را همراه با موفقیت آغاز کنید. دیگه مدرسه ها باز میشه و فعالیت من در زمینه ی وبلاگ کمتر. البته تو این مدت به دلیل اینکه وقت نداشتم اصلاً به وبلاگ نرسیدم. ولی امروز تلافی می کنم . در این قسمت باید از مهدی که از اصفهان برام مطالب قشنگی می فرسته تشکر کنم. مطلب زیر هم از آقا مهدی هست که معنای واقعی عشق رو برامون گفته. اگه شما هم می خواهید به معنای واقعی عشق پی ببرید کافیه متن زیر رو با تمام احساستون بخونید.

 

 

تقدیم به فرشته زندگیم

 

  • تو نبودی و من با عشق نا آشنا بودم....
  • تو نبودی و در نهان جان دلم جایت خالی بود.......
  • تو نبودی و باز به تو وفادار بودم........
  • تو نبودی و جز تو هیچ کس را به حریم قلبم راه ندادم......
  • و تو آمدی.از دوردستها......
  • از سرزمین عشق......
  • تو مرا با عشق آشنا کردی.....
  • با تو تا عرش دوست داشتن سفر کردم........
  • تو مفهوم عاشق  بودن را به من آموختی..........
  • با تو کامل شدم.......
  • با تو بزرگ شدم......
  • با تو الفبای عشق را آموختم.......
  • ندای قلب عاشقم را به گوش همه رساندم......
  • به تو و کلبه عاشمان بالیدم.......
  • تو نیمه گمشده ام شدی........
  • حال که اینچنین شیفته توام  باش تا در کنارت آرامش بیابم....
  • حتی برای لحظه ای از من جدا نشو......
  • بدون تو دستم سرد است........
  • بدون تو آغوشم تهی و لبریز درد است......
  • به حرمت عشقمان...
  • به حرمت لحظات زیبایمان..........
  • مرو که بی تو من هیچم.......
  • بمان با من.....
  • بدان که تا ابد نام تو بر قلبم حک شده........
  • بدان که عشقمان همیشه پاک خواهد ماند.............
  • به وفایم ایمان داشته باش...............
  • تا به تو نشان دهم معنی واقعی واژه عشق را
      rose