عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه
عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه

احساس

متن آهنگ احساس از دوست خوبم شاهین حسینی. گوش کردن به آهنگشم خالی از لطف نیست. من که خیلی دوسش دارم.


من هنوز عاشق چشمات عاشق اون خنده هاتم

وقتی که یادت میافتم انگاری که گیج و ماتم
تو عزیز دلمی من تورو از دست نمیدم
بازی دیگه تموم شده نه به خدا من دلتو پس نمیدم
تو اگه ناز کنی من نازتو صد بار می خرم
اگه خواستی تورو تا قله ی قافم می برم
واسه تو دست میبرم ماهو میزارم زیره پات
خورشید و پس میزنم تا که نجنگه با چشات
خورشید و پس میزنم تا که نجنگه با چشات
گل من گریه نکن چشماتو گریون نمیخوام
من واست آسمونم تورو تو زندون نمیخوام
یه خدایه مهربون داریم و تو قلبمونه
به همین خدا قسم که هیچکی جز تو تو دلم نمیمونه

گل من گریه نکن چشماتو گریون نمیخوام
من واست آسمونم تورو تو زندون نمیخوام
یه خدایه مهربون داریمو تو قلبمونه
به همین خدا قسم که هیچکی جز تو تو دلم نمیمونه
تو اگه ناز کنی من نازتو صد بار می خرم
اگه خواستی تورو تا قله ی قافم می برم
واسه تو دست میبرم ماهو میزارم زیره پات
خورشید و پس میزنم تا که نجنگه با چشات
خورشید و پس میزنم تا که نجنگه با چشات

دانلود

نظرات 5 + ارسال نظر
نوشین سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:58

گل من گریه نکن چشماتو گریون نمیخوام
من واست آسمونم تورو تو زندون نمیخوام

عالی بود. شعر و آهنگ خیلی خوبی داشت. ممنونم

farzad سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 http://ma2ta11.blogsky.com

عالی بود. شعر و آهنگ خیلی زیبایی داشت. ممنونم

هانمید سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:45 http://hanamid.blogfa.com

سلام
ممنون از دعوتت
ترانه زیبایی خواندم
مانا باشی

fatemehsheikholeslami پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 14:03

سلام تا زمانی‌ که پول وجود داشته باشد مشتریان محلی رفتار صحیح پیش گرفته و به آنچه به آنها گفته شده عمل میکنند و کشورهای دیگر چشم و گوششان را بسته و مسائل را نادیده میگیرند نه برف و باران و نه ظلمات شب نمی‌تواند نیروهای سپاه قدس را از انجام وظائف محلوله شان باز دارد.

anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:51

سلام، ما با غرب مذاکره و صحبت کردیم، حالا بگذارید با خودمان صحبت کنیم. در خواست گفتگوی ملی‌ برای باز سازی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد