عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه
عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه

مادرم روزت مبارک

تقدیم به همه ی مادران که زیباترین هدیه ی خداوندند..
مامان!
ای زیباترین و بهترینم..می خوام واست یه نامه بنویسم!مث بچگیام که وقتی عروسک یا بستنی می خواستم واست نامه می نوشتم!....
دوست دارم هر چـــــــی که از دلم گذشت واست بنویسم.همون حرفایی ......که شاید کمتر به زبون آوردم و فکر کردم که خودت می دونیشون!...اما می خوام این دفعه بهت بگم!....
میخوام بهت بگم خیلی دوستت دارم!قدشو نمی دونم,حدشو نمی دونم فقط می دونم تو این دنیا فقط تویی که خوبی....شاید بقیه آدما هم خوب باشن..!
اما تو....تو یه جور دیگه ای خوبی!یه جوری که مث هیچ کس نیست..
مامان! محبتت بی ریاست.. بدون منت..بی هیچ انتظاری.. این اسمش عشــــــــقه..! یه عشق ناب که جنسش از بلوره..
پاکه,مث بارون..خوش عطره,مث یاس و شقایق..بزرگه,مث دریا..بلنده,مث کوه!
اون روزایی که غمگین بودم وغصه می خوردم فقط شونه ها و دستای تو بود که آرومم می کرد....
مامان من که می دونم!..می دونم این واژه ها که کنار هم چیدمشون نمی تونن وصفت کنن! حتی یه ذره از گرمی و لطافت وجودتو..اما نوشتمشون,چون حرف دلم بود..
که اگه نمی گفتم یه بغض می شد و می موند تو گلوم..به خاطر همه ی روزایی که بی هیچ منتی پیشم بودی..به خاطر همه ی اون روزایی که شاید ناخواسته رنجوندمت..به خاطر شبایی که مریض بودم و تا صبح کنارم بیدار موندی..
مامان همه ی بدی هامو با وجود گرمت آب کن و ببخش...
ای شاخه ی نیلوفری ای گل بهشتی....
زیباترین هدیه ی خدا تویی..

روزت مبارک