عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه
عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه

تو می آیی

*
*
*
*
*
*
*

تو می آیی و در باران رگباران

صدای پای نرمانرم تو بر خاک

سپیداران عریان را به اسپندار مذ تبریک خواهد گفت

نثاران رهت از باغ بیداران

شقایقها و عاشقها

چه غم کاین ارغوان تشنه را

در رهگذار خود نخواهی دید.

I LOVE YOU


نظرات 3 + ارسال نظر
علی یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 15:02

سلام. چه مطالب عاشقانه ای تو وبلاگت می ذاری. خیلی وبلاگ ناز و رمانتیکی داری. وبلاگ تو باعث شد که من دوباره با دوست دخترم آشتی کنم. واقعا از راه اندازی همچین وبلاگی متشکرم.

سهیل دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 19:54

سلام نسیم بعد از مدتها که مطلب جدید نذاشته بودی تو وبلاگت متن خیلی زیبایی رو انتخاب کردی ولی وبلاگت میتونه بهتر از این هم بشه

مهدی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 14:45

سلام نسیم جون.
خوبی.
بالاخره بعده یه مدت یه سری مطالب واقعا زیبا به وبلاگت اضافه کردی.
خوشحالم از اینکه دوستی به این خوبی و با استعدادی دارم.
من هم به نوبه خودم بازگشای مدارس را بهت تبریک میگم.
امیدوارم همیشه و هر کجای این سرزمین پهناور که زندگی میکنی موفق باشی.
دوست داره همیشگی شما:مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد