عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه
عشق یخ زده

عشق یخ زده

عاشقانه

آرزو دارم

آرزو دارم شبی عاشق شوی

آرزو دارم بفهمی درد را

تلخی برخوردهای سرد را

می رسد روزی که بی من لحظه ها را سر کنی

می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

می رسد روزی که شب ها در کنار عشق من

نامه هایم را مو به مو از بر کنی


نظرات 4 + ارسال نظر
مدیریت حرفه ای تبلیغات دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:39 http://www.parsian-click.com

با سلام و عرض احترام به شما وبمستر گرامی

سیستم حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک ، شما را به فعالیت در این سیستم پیشرفته که حرفه ای ترین و معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد ، دعوت می نماید.
شما قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار خوب ، کسب درآمد نموده و یا تبلیغات خود را در سایت اعضای سیستم به نمایش درآورده و آمار بازدید سایت خود را به شکلی باورنکردنی افزایش دهید و همچنین از خدمات ویژه اعضا استفاده نمائید.

با سپاس
ارائه توضیحات بیشتر در پایگاه :
www.parsian-click.com

کیوان ذبیحی مهرایران چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:38 http://www.esperantoesperanto.blogfa.com

[گل]
با درود بر شما
ممنون میشوم به وبلاگ تازه ام درباره ی زبان " اسپرانتو " گذری و نظری داشته باشید
ترا من چشم در راهم

کیوان ذبیحی مهرایران

www.esperantoesperanto.blogfa.com

مهدی موسوی میرکلائی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:51 http://www.taraneyema.persianblog.ir

سلام نسیم جان
نقاشی جالبیه و بسیار با معنا
امیدوارم موفق باشی

محمدرضا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:45

salam,man tu cloob addetun kardam ,amma id-e yahootun tush nabud,chtori mishe peidatun kard?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد